We zijn uit de startblokken!

Dinsdag 6 juni kwamen we bij elkaar en hebben we besloten dat we hiervoor gaan: onze huizen verkoelen in de zomer, verwarmen in de winter, waterberging, minder ‘blik’ door en langs de straten en meer ruimte voor natuur en mens! Lees het verslag van deze avond.

We zijn uit de startblokken! Meer lezen »