Stage lopen met CV op 45°: krijg ik mijn huis wel warm?
Cv-ketels staan gemiddeld genomen op 70 graden en dat is te warm om echt energiezuinig te stoken. Daarom raden we je aan om te stoken op 60 of zelfs 45 graden. Je gasketel heeft zo het beste rendement én wel 10 tot 15 procent meer dan als de ketel op 70 graden staat. Je kan er zelfs voor kiezen om dan te verwarmen met een warmtepomp of lage temperatuur warmtenet. Om je te helpen organiseren we twee activiteiten.
Stage lopen met CV op 45°: krijg ik mijn huis wel warm? Meer lezen »







